30 October 2007

يادش گرامي


وقتي تو نيستي

نه هست هاي ما

چونان که بايدند

نه بايد ها...

مثل هميشه آخر حرفم

و حرف آخرم را

با بغض مي خورم

عمري است

لبخند هاي لاغر خود را

در دل ذخيره مي کنم

باشد براي روز مبادا

!اما

در صفحه هاي تقويم

روزي به نام روز مبادا نيست

آن روز هر چه باشد

روزي شبيه ديروز

روزي شبيه فردا

روزي درست مثل همين روزهاي ماست

اما کسي چه مي داند ؟

شايدامروز نيز روز مبادا باشد

وقتي تو نيستي

نه هست هاي ما

چونانکه بايدند

نه بايد ها

هر روز بي تو

روز مبادا است

"قيصر امين پور"
.
.
قيصر امين پور هم رفت... خيلي غم انگيزه...يادش گرامي

2 comments:

Nina said...

مهسا جانم من اینجام: Nina30may.blogfa.com

neda said...

سلام
بلگ من و تو خیلی شبیه همه از نظر ظاهر
و وقتی چنتا از پستاتو خووندم دیدم تقریبا مثل هم فکر می کنیم
ونبال این شعر بودم که به بلاگ تو رسیدم
خیلی نیاز داشتم بزارمش تو بلاگم ولی دلم نمی خواست تو این لحظات فکر کنه برام خیلی مهمه نزاشتمش
موفق باشی