18 January 2006


خدايا
خدايا
خدايا
خدايا
خدايا
خدايا
پس چرا نميشنوي ؟

3 comments:

reza said...

آیا شنیده ای که ما انسان ها زمانی که ذره ای بیش نبودیم

خداوند ما را بر خویشتن گواه گرفت و پرسید:" آیا من پروردگار شما نبودم؟"

و همه سر به فرمان و تسلیم گفتیم "آری" شهادت می دهیم که تو خدای یگانه و خالق مائی.

و با این پیمان فطرت و خمیرمایه ی انسان بر اساس شناخت خدای مهربان شکل گرفت ،

حالا تو نا آموخته او را می شناسی و با شوق و تمنای درونی به خضوع و پرستش او می پردازی.

حالا تو باید به درون خود سفر کنی و در دنیای افکار و اندیشه های خود به جستجو بپردازی و این نقطه روشن را پیدا کنی که این چراغ هدایت توست
...
بخوانید مرا تا اجابت کنم شما را
حتمن اجابت میکند ، شک نکن

سـین said...

اگر ما گوشهایمان را نگیریم و از خودمان را حبس نکنیم
خدا هم صدای مارا خواهد شنید
ضمناً من همچنان بر همون حرف خودم مصر هستم

Payman Jozi said...

به درستی که بعد از هر سختی آسانی است
آری بعد از هر سختی آسانی است