12 March 2007


من به همه چيز شك كردم

به انواع دوست داشتن ها

به عشق

به صداقت

به راستي

به مردها...همه نوعشون پير يا جوون ...مجرد يا متاهل

به زنها...همه نوعشون ..پاك يا ... زيبا يا زشت

آره.. من به همه جيز شك كردم

به حرفهاي زيبا

به گرماي دستها

به بوسه ها

به خودم

به تو

به همه دنيا

به اونايي كه هستن

حتي به اونهايي كه يه زماني بودن

من شك كردم

به اغوشهايي كه خيلي ها رو گرم كردن

به لبهايي كه به خيلي ها گفتن دوستت دارم

به بدنهايي كه بارها و بارها ديگران رو در اغوش گرفتن

من شك كردم

به ادمهايي كه اونقدر عشقشونو تكه تكه كردن

كه ديگه عشقي ندارن كه بتونن به تو بدن

من شك كردم

.

.

اسمان هركجا ايا همين رنگ است؟









8 comments:

Anonymous said...

بانوی مکرمه
سرکار خانم مهسا
سلام علیکم

مطابق فتوای علمای شیعه
"شک کثیر الشک غیر قابل اعتناست"
و السلام علیکم من تبع الهدی

Anonymous said...

مهسا جون سلام
وای مهسا منم مثل تو شدم. این روزابه همه چی شک کردم.آدماهمشون یه جوری شدن.همه مشکوک میزنن بدجور. به خدا ذله شدم.

Anonymous said...

مهسا جان
به قول جدم دکارت که می گفت " من شک میکنم پس هستم" بهت تبریک میگم.تو هم شک کردی. این خیلی خوبه. تو عضو جدید انجمن دکارتی های ایران شدی.

Anonymous said...

امروز زندگی را آغاز کن
!
امروز مخاطره کن
!
امروز کاری بکن
!
نگذار که به آرامی بمیری
...
شادی را فراموش نکن
!
حالا خوبه در شک هستی و یقیین نشده برات ،من فکر میکنم آیمون هر جا همین رنگه

Payman Jozi said...

مهسای عزیز
آسمان همه جا همین رنگ است. من هم روزهایی را حتی اینجا شک کردم روزهای خیلی دور و روزهای خیلی نزدیک فقط می دانم بعد از هر شک یک فاصله کوچک یا بزرگ هست و بعد از آن دوباره سعی می کنی که فراموش کنی
با این حس تو خیلی آشنا هستم
قدرش را بدان

arash said...

salam mahsa,
dar morede shak,,,inke man shakhsan karam az shakko pak gozahste,,,,be nazaram zendege kheylee daghoon tar az in harfaast,,,
dar morede asemonam,,,,100 darsad asemone hame ja ye rang neest,,,,hadeaghal in chan jae ke man ta hala bodam,,,asemonash,,,asaasee ba ham fargh mekone,,,,

Anonymous said...

آسمان ما چون متلقع به خودمان است همه جا همان رنگ است

Anonymous said...

آپ کن...سال داره عوض میشه