15 June 2006

زندگي هم چنان جريان داره... پر از خنده پر از گريه پر از كار پر از كلاس پر از درس پر از فكر... و اينها همه يعني زندگي
كلاس زبانم شروع شده و تا الان سه جلسه اش گذشته درسته كه سه روز در هفته و بعد از 9 ساعت كار يه كمي رفتن به كلاس سخته ولي خوشحالم كه دارم اين كارو مي كنم... هم مشغولم مي كنه هم لااقل يه كار مفيد است و هم اينكه من زبان رو دوست دارم
چند روزي به يك مسئله اي فكر ميكردم... يكي از همكاران ما چند وقت پيش از اينجا رفت... اين ادم از چند ماه قبل از رفتنش همه اش كار شكني مي كرد... بهانه مي گرفت و همه تلاشش رو ميكرد تا با همه مشكل پيدا كنه ...وقتي فهميدم داره ميره برام جالب بود كه اين ادم به جاي اينكه اين اواخر با همه خوب باشه جوري رفتار كرد كه انگار همه توي رفتنش مقصرن... انگار ما لياقت موندنش رو نداشتيم...وقتي اين مسئله رو تعميم دادم ديدم خيلي از ادمها اينطور هستن.... كسي كه تصميم به رفتن ميگيره شروع ميكنه به خراب كردن...به ايراد گرفتن... يه جوري مي خواد به طرف مقابل ثابت كنه كه تو باعث رفتن مني و ايراد از تو است نميدونم شايد اين كار
باعث راحتي كسي ميشه كه ترك كننده است.... به هر حال هر پاياني يه قرباني داره و قرباني اين قصه فردي است كه ميمونه
پ.ن1: با توجه به اينكه دوستان اظهار تمايلي براي قرار وبلاگي نداشتن عملا برنامه كنسل است
پ.ن2: بازي ايران و پرتغال در پيش است با وجود اينكه همه از بازي قبلي ايران ناراحتيم ولي بازم دعا كنيم كه اين بازي رو خوب بازي كنن
پ.ن 3: من گريه كردم...دعا كردم... التماس كردم... صبر كردم... سكوت كردم... خدايا چرا تو حتي نگاهم نكردي ؟

9 comments:

Anonymous said...

chi begham vala

Anonymous said...

bi sad mardom tanhayim ba sad mardom ham tanhayim

Anonymous said...

سلام به مهسای گلم
نگاه خدا هم مثل تمام رفتارهاش دیده نمیشه
حتما یه روزی یه جایی متوجه نگاه و توجه خدا در زندگیت میشی
اونقت منو فراموش نکن و برام دعا کن
من همیشه دعاگوی تو هستم

Anonymous said...

سلام به مهسای گلم
نگاه خدا هم مثل تموم رفتاراش دیدنی نیست
یه روزی یه جایی حضور خدا رو با تمام وجودت تو زندگیت خواهی دید لمس خواهی کرد آنروز زیاد هم دور نیست باور کن
اونروز من رو هم دعا کن
من همیشه دعا گوی تو هستم مهسا
همه چیز درست خواهد شد

Anonymous said...

لطفا اینقدر وقت خدا را نگیرید
فعلا خدا سرش شلوغه داره باین اخوندا کمک میکنه که مملکتو بچاپند.

Anonymous said...

سلام
امیدوارم که خوب باشید
شما نوشته اید که به علت عدم تمایل دوستان قرار کنسل هست! من متوجه نشدم که شما نیت داشتید چند نفر حضور داشته باشد؟
به نظر من که حداقل دو نفر و حداکثر چهار نفر باید در این قرار ها باشند. اگر بیشتر از این تعداد باشند که اصلا در آن زمان کوتاه کسی نمی تواند کلامی با دیگری صحبت کند. موفق باشی

Anonymous said...

salam mahsaye azizam :)
ap shod;)
shad bashi

Anonymous said...

salam mahsaye azizam :)
ap shod;)
shad bashi

Anonymous said...

سلام مهسا جان
ممنونم ازت.باور کن من هم دلم برای نوشته هات تنگ شده بود.دوست داشتم زودتر از این امتحانا راحت شم و بتونم سر فرصت به وبلاگ خودم هم برسم.
مهسا جان خدا گاهی جواباش دیر می رسه.نمی دونم چرا.ولی مطمئنم که نگاه می کنه.نگران نباش.
موفق باشی عزیزم