18 July 2006


امشب دارم ميرم مشهد...جاي همگي خالي...عروسي اميد دوست دوران دانشگاهم است من تا حالا خارج از تهران عروسي نرفتم براي همينم خيلي ذوق دارم ببينم عروسي هاي اونجا چطوري است....فكر ميكنم خيلي خوش بگذره
راستي من چقدر زرنگ شدم... قديمها خيلي از عروسيهاي توي تهران رو هم نميرفتم ولي حالا براي عروسي تا مشهد ميرم... خوب اينم يه نوع تحول است ديگه
......................
دارم بي فكر زندگي ميكنم... اين مسئله در طولاني مدت ميتونه برام مشكل ساز بشه يكي دو هفته اي هست كه ميخوام بشينم و درست و حسابي راجع به يه چيزايي فكر كنم ولي نميدونم چرا نميتونم... اين روزها اينقدر شر و شيطونم كه شبيه بچه هاي تخس 6-7 ساله شدم... اصلا نميتونم اروم باشم و منطقي فكر كنم
.............
خانواده ام... دوستام.... ميگن اين نقاب شاد بودنت دوام نمياره چون هنوز از درون با گذشته كنار نيومدي.... تصميم دارم بهشون ثابت كنم كه ميشه تا اخر عمر با يه نقاب زندگي كرد... ديگه اين نقاب رو بر نميدارم
................
يكي از دوستام مريض است... براش نگرانم...دعا كنين زود خوب بشه

8 comments:

reza said...

aroosi khosh gozasht? safar nameh ro benevis :)) hamishe be shadi bashin khanoom mohandes :)

Anonymous said...

ye soal! fekr mikoni ba doaye ma doostet khoob mishe? ya komaki behesh mishe?

Anonymous said...

mahsa joon baramoon begoo aroosi chetor bood.
omidvaram doostet zoodtar khoob she.
movafagh bashi azizamm

Anonymous said...

سلام خانوم خانوما
خوش بگذره من که دلم برای یه عروسی توپ و رقص تا صبح حسابی لک زده
امیدوارم بهت خوش بگذره
راستی من نظرم در مورد نقابت اینه که آدما یک نقاب نه بلکه باید چند تا نقاب داشته باشن
اصلا نباید بزاری کسی بفهمه باطنت چیه
شخصیت پیچیده داشتن هنره
البته به نظر من
این بحث در فرصت اینجا نیست
ولی من ترجیح می دم کسی متوجه نشه من کی غمگینم کی شادم و ............. اینطوری راحتم حالا نمی دونم چقدر درسته
برای دوستت هم دعا می کنم همین الان دو تا آیه الکرسی خوندم ( یکی از چیزایی که بهش اعتقاد دارم )

arash said...

سلام مهسا:)
عروووووووووووووسی چی شد؟:)

Roxana said...

گذاشتن این نقاب نشون می ده که دوست داری شاد و بی دغدغه زندگی کنی .حتما همینطور هم میشه

arash said...

سلام مهسا...
ما اصلا از خیر عروسی گذشتیم:(حداقل آپدیت کن
این شکل نقاب بدجوری داره رو نرو من راه میره:))))

Anonymous said...

راست می گه مهسا جون آپ کن دیگههه