17 July 2007

تايلند


جاي همگي خالي سفر فوق العاده اي به تايلند داشتم...بانكوك و پاتايا... چه لذتي داره دور شدن از همه چيز و تفريح و تفريح و تفريح... تمام لحظات اين سفر برام خاطره شده... تمام خريدها..استخر..ماساژ..دريا...و بخصوص شبهاي پاتايا و گشتن توي " واكينگ استرييت" ( به اين ميگن تلفيق فارسي و انگليسي)

خلاصه كه اميدوارم فرصت دوباره اي بشه كه بازم برم تايلند..راستش تصميم دارم كه براي ژانويه دوباره برم اونجا...تا ببينم چي پيش مياد

كاراي شركت وحشتناك شده...الان دو ماهي ميشه كه دو جا كار ميكنم..و اكثر روزها از ساعت پنج تا هفت و هشت ميرم شركت دوم...نميدونم تا كي با اين وضع دوام ميارم ولي اميدوارم كه از پس اين همه كار بر بيام

ديشب بعد از مدتها رفتم سينما فيلم رئيس... با همه احترامي كه براي كيميايي قائلم ولي فكر ميكنم آخر عمري يه جورايي قاطي كرده به نظر من فيلمش از مزخرف هم مزخرف تر بود
.
عكس بالا حياط هتلم توي پاتايا است



4 comments:

arash said...

سلام مهسا:)
امیدوارم که خوب باشی...
راستش خوندن این نوشته اخری اونقدر برام جالب بود که دیدم قبل رفتن سر کار اصلا راه نداره که برات کامنت نزارم:)))
از اینکه سفر تایلند این همه بهت خوش گذشته....کللللللللی خوشحال شدم....اگه در سفرای بعدی....کمی اینورتر بیای....شاید هسفر شدیم:)))
حالا دیگه ار کیمیایی بد میگی:(((تا اونجا که یادمه....مخالفین کیمیایی....هیچ وقت دست از لجاجت ورنداشتن:)))))))))من کاری به رئیس و پئیس ندارم....کیمیایی رو باید اول خودشو دوست داشت....بعد نشستو فیلماشو دید:))
ای بابا...این پست آخر مثل اینکه زیادی منو هایپر کرده.....:)))))))مواظب خودت باش

Anonymous said...

يكي مثل من بايد بره تايلند تو چرا رفتي؟‌:)
پس خوش گذشت حالا يادت باشه بعدا عكسها رو به من نشون بدي

راجع به فيلم رئيس تو همين دو سه روزه يه پست مي زارم

Anonymous said...

وااای مهسا چه جای خوشگلیی
خیلی خیلی خوش حالم که بهت خوش گذشته
همیشه به تفریح و سفر و خوشی باشی@};-
شعر مدار صفر درجه که توی پست قبلی نوشتی هم فوق العاده است. من هم خیلی دوستش دارم.
مهسای عزیزم دیگه توی وبلاگ قبلی نمی نویسم. یه اسباب کشی لازم بود.
;)))

Anonymous said...

سلام محسا جون
اگه میشه چند تا مرکز خرید ارزون قیمت تایلند و در همین شهرا معرفی کن به من ممنون میشم من منتظرم تا فردا خواهرم داره میره و میخواد بدونه کجا ها بره وقتش هدر نره هر چی میدونی بگو...