14 February 2006

ميخواستم امروز يه روز خوب داشته باشم... ميخواستم فكر نكنم كه امروز ولنتاين است... ميخواستم يادم نياد كه پارسال همچين روزي اونقدر خوشبخت بودم كه خودمو بالاي ابرا ميديدم... ميخواستم روز خوبي باشه... چرا يه تلفن در اولين ساعتهاي شروع روز همه چيزو بهم ريخت ؟ چرا بايد اقايي كه يك سال پيش عاقد ازدواجت بوده زنگ بزنه.... و بگه خيلي با همسرتون صحبت كردم ولي گفته فقط جدايي ....چرا بايد بگ همسرتون گفته حاضر است اگه كسي از خانواده شما باهاش تماس بگيره فقط راجع به نوع جدايي صحبت كنه.... خيلي اعتماد به نفس بالايي داره... شايد يه روزي همين پرروييش جذبم كرد...راستي چي منو جذب كرد ؟
به عاقدمون گفتم حرفي ندارم براي جدايي هم از راه قانوني جلو ميرم.... چقدر هم كه اين خراب شده قانون داره...
بهم ريختم...جلوي اين اشكاي لعنتي رو نميتونم بگيرم.... خيلي سعي كردم حس تنفري كه در اين مدت دائما در وجودم جوانه ميزد رو بكشم.... هر دفعه از ريشه ميكندمش... فكر ميكردم حيف قلبم است كه توش نفرت باشه.... ولي ديگه اينكارو نميكنم.... دلم ميخواد متنفر باشم... از اون پسره رواني كه بدون قرص اعصاب زنده نيست.... از مادرش كه جز سيگار كشيدن و فال گرفتن و بدگويي از ادمها كاري بلد نيست... ازشون متنفرم.... متنفر....دلم ميخواد بذارم اين نفرت هر روز بيشتر و بيشتر بشه... حيف زندگيم... حيف 6 ماه اولش كه يا از اين دكتر به اون دكتر دنبال معالجه اش بودم... يا در حال خدمت به مامانش... و 6 ماه دوم كه همش در حال تلاش براي حفظ چيزاي كوچيكي كه مونده بود بودم...من يه احمقم يه احمقي كه اينقدر خم شد كه فكر كردن كاري جز سواري دادن بلد
نيست.... گفته مطمئن است من بر عليه اش شكايت نميكنم.... ولي ميخوام اين كارو بكنم تا بفهمه اون مهساي احمق مرد
داغون داغونم.... خدايا كمكم كن
يه عكس خوشگل داشتم كه ميخواستم امروز اينجا بذارمش ولي ديگه حوصله اش نيست... ولنتاين همتون مبارك

5 comments:

Anonymous said...

سلام
امیدوارم که کمی بهتر از صبح باشید.
این یک نظر نیست، یک پیشنهاد است! از شما خواهش می کنم که اگر می توانید، از کسی که زن گرفتن و عوض کردن برایش از تنبان عوض کردن ساده تر است، حداقل شکایت کنید و حق و حقوق قانونی خود را بگیرید.
حتی اگر نتوانستید، چیزی بگیرید، می تواندی جلوی بدبخت شدن یک نفر دیگر را به این صورت بگیرید!
نمی دانم شرایط عقد شما چه بوده است؟ مهریه شما چه مقدار است؟ اما به اجرا گذاشتن اینها حداقل ممکن است باعث شود که ایشان هم مثل من کمی متوجه چیزهایی که ندارد بشود، و احیانا احساس نکند که انسان پرفکتی است!
نمی دانم با اینکه آن آقا را نمی شناسم، چرا با خواند جمله حتما شکایت نمی کند، پر شدم از کینه و نفرت نسبت به او؟{ از اینکه اینطور نوشتم معذرت می خواهم} اما واقعا این حس در من بوجود آمده و باید می نوشتم.
باقی ایام به کام.

سـین said...

نمیدونم چی بگم ، یعنی نه اینکه ندونم اما دلم میخواد بدونی تجربه ی مشابهی دارم ، از گفتن حرفهای تکراری زیاد خوشم نمیاد اما کوتاه اگه بخوام بگم پیشنهاد من "البته ببخشید " اینه که راه قانونی رو طی کنید اما نه از روی تنفر بلکه از روی دفاع از حق انسانی خودتون ، برای اینکه اینجور آدمها خیال نکنند به همین سادگیست ،
مهسای عزیز مراقب باش روزی نرسد که این اندیشه آزارت دهد که حیف که زمانی از عمرم را با نفرت از کسی حرام کردم که ارزش یک تفکر و یک سلول را نداشت ... مهسای عزیز به نظر من ارزش یک انسان خیلی بیشتر از اونیه که به خاطر حیواناتی چون طرف تو یا طرف من بخواد حتی به قدر سر سوزنی کم یا حقیر یا کوچک بشه . مطمئن باش مهسا
مطمئن باش که خدای جای حقی نشسته ... اینو من با چشمای خودم دارم میبینم
باور کن

Roxana said...

مهسا...می دونم خیلی سخته...ولی تو محکم باش...به خودت حق بده که متنفر باشی وقتی قدرتو ندونستن...به خودت حق بده که نبخشی وقتی بهت ظلم شده ...به خودت حق بده که قوی و محکم برای حقوقت مبارزه کنی

Anonymous said...

تمام این مشکلات قانونی یا غیر قانونی حل میشه.ولی کار شما به همینجا ختم نمیشه.شما باید اینبار کاسه قلبتونو بااحسای درست نکنید که با تنفر ویا .....پر کنید. با منطق بسازید که دنیا توش جا یگیره.هر زنی رو میشه تحمل کرد بجز زن ضعیف .چون زندگی یعنی مشکلات.واینو باید از همینجا شروع کنی یاد بگیر اول جلو این بابا وایستی .بعد یاد بگیری که اینقدر ننه من غریبم بازی تو نوشته هات در نیاری که مردم دلشون بهت بسوزند .بجز مردم فرصت طلب بقیه از این رفتارا نفرت دارن وعاشق فرد خوداساخته اند برو رو سایت گلناز ببین چقدر طرفدار داره فقط بخاطر اعتماد بنفس وخود ساخته بودنش است.
امیدوارم این تغیراتو نو تو نوشته هاتون ببینم.
بجز این چند نفر بقیه لینکهاتون روش رفتید ببیند که جه خبره جقدر دوست دارن از ضعف با مخ بخورید زمین.
بهیج کدوم فرصت ندید
بلند شید رو پاتون محگم وایستید.ما ایرونیها از ببدختی دیگران بیشتر لذت میبریم تا پیروزیشون.
بامید نوشته های امیدوار کننده ومحکم .

Anonymous said...

bimaze looos hamoon ke vagean ahamghi