17 May 2006

خيلي ضايع است اگه با كلي ذوق و شوق يه كلاس زبان خوب پيدا كنين كه به محل كارتون نزديك باشه و برين امتحان تعيين سطح بدين و ساعت 6-8 روزهاي زوج ثبت نام كنين بعدش كه بعد از دو روز دارين با خوشحالي به كارتون فكر ميكنين يادتون بيفته اون كلاس توي طرح است و شماره ماشين شما فرد است :)
-----------------------------------------
خيلي ضايع است اگه يك هفته باشه كه يه كارت تلفن خريده باشين كه به دوستتون كه كاناداست زنگ بزنين ولي توي اين هفته هر شب زود خوابتون برده باشه
----------------------------------------
خيلي ضايع است اگه ارزش افزوده يه طرح رو به جاي 42 ميليون يورو 420 ميليون يورو بنويسين و بعدش با خودتون فكر كنين واو عجب طرحي است!!!! عجب ارزشي
-----------------------------------------
خيلي ضايع است اگه شام با دوستاتون قرار داشته باشين و به جاي رستوران محل قرار يه جاي ديگه برين و منتظر بقيه بشين
-------------------------------------
خودتون ببينين من چقدر اين چند روز ضايع شدم:) حواس جمع هم خوب چيزيه

4 comments:

Roxana said...

حواست کجاست؟نکنه عاشقی؟چشمک

Anonymous said...

سلام مهسا جون
خوبه حرفه ات حسابداری نیست والا چی می شد
ولی نگران نباش
بهتر از اینه که 10 تا تخم مرغ رو بشکنی پوستشون و تو ماهی تابه و خود تخم مرغو تو سطل آشغال نه ؟
ببین من دیگه کی هستم اونوقت تو شرکت یکسال تموم این موضوع رو مثال بزنن ضایع نیست به نظرت

Anonymous said...

جدا ضایع هستش
اما بدتر اینه که سوار تاکسی بشی
عجله داشته باشی
وسط راه بفهمی کیف پول رو یادت رفته بر داری پول نداری

Anonymous said...

یا الله

سلام مهسا جان
من مدتهاست نوشته های شما رو میخونم اما این اولین بار که برات می نویسم . از ته قلب خوشحال شدم که همه چیز رو فراموش کردی . من لحظه لحظه ی شمارو درک میکردم و آرزو داشتم بگذری .خدای مهربان عشقی که لایقت باشد به شما بدهد. خیلی خوبه که اگر بد می بینیم به اصل خوبی شک نکنیم
مهربان خدایم حافظ شما باد