09 May 2006

هفته گذشته يك سفر چهار روزه به يزد داشتم... جاي همگي خالي.... خيلي خيلي خوش گذشت.... نميدونم چند نفر از شما يزد رو ديدين فقط ميتونم بگم كه اگه تا حالا نرفتين ديدنش رو از دست ندين... البته چهار روز براي ديدن يزد و اطرافش واقعا كمه... اميدوارم بتونم يه با ديگه هم برم و بقيه ديدنيهاش رو ببينم....هتل ما يه جايي بود به اسم هتل باغ مشير الممالك كه قدمتش به دوره قاجاريه ميرسيد از تهران كلي تلاش كردم كه اونجا رو رزرو كنم ولي ميگفتن هتل پر است و هيچ تاريخي تا خرداد جا نداريم... بالاخره با هزار دردسر يه تور پيدا كردم كه با اين هتل كار ميكرد ( اخه تورهاي معروف مثل قدس گشت با هتل صفاييه كار ميكنن كه يه هتل مدرن است ولي من دلم ميخواست اين هتل كه سنتي است رو برم) خلاصه اخرش تور تونست يه اتاق برام جور كنه.... ولي وقتي رفتم اونجا رو ديدم به اين نتيجه رسيدم كه ارزش اين همه تلاش رو داشته... جز ما چهار نفر بقيه اتاقها همه توريستهاي اروپايي و چيني بودن.... كه بودن باهاشون كلي لذت بخش بود... غير از جاهاي ديدني يزد به ميبد و چك چك هم رفتيم .... و ديدن معبد زرتشتي ها جالب بود.... چند تا از عكسهاي مسافرت رو توي صفحه ياهو360
گذاشتم كه ميتونين ببينين.... روي هم رفته
عالي بود و جاي همگي خالي بود
----------------------
هنوز نرسيدم نايشگاه كتاب رو برم.... فكر ميكردم توي هفته يه روز وقت كنم برم ولي اونقدر كارم زياد بوده كه نشد....حالا مجبورم پنج شنبه برم... و ميدونم كه خيلي شلوغ است... كتاب جديد مامانم هم براي نمايشگاه چاپ شده كتاب" پدر سالار" نشر البرز.... امسال اولين سالي است كه ميخوام تنها برم نمايشگاه خودمونيم تنهايي هم عالمي داره ها
---------------------
اگه كتاب خوبي سراغ دارين تا قبل از پنج شنبه بهم معرفي كنين.... تا بعد

3 comments:

سـین said...

وای خدای من
نمیدونی مهسا چقدر خوشحال شدم از خوندن این پست و پست قبلیت ، جز یه افرین بزرگ و یه تبریک بزرگتر هیچی ندارم بگم . امیدوارم پاینده و سربلند باشی

سـین said...

در مورد نمایشگاه هم باید عرض کنم که نمایشگاه امسال دیدنیه اونقدر که با اینکه یک بار رفتم اما دوباره پنج شنبه میخوام برم شایدم فردا هم برم

reza said...

حالا بگو ببینیم کتاب چی گرفتی؟
مثل اینکه سلیقه ات تو کتاب بهتر شده
بازم برامون کتاب هایی مثل بادبادک باز معرفی کن...عکس ها هم جالب بود
شاد و موفق باشی همیشه خانوم مهندس