10 September 2006

مهسای مهربون مریض شده

سلام به همه دوستان
من مهسا نیستم!!!!!!!واقعیتش اینه که مهسا چند روزیه که بعد از عمل جراحی تو خونه مشغول استراحته
.امروز هم که پس از چند روز به شرکت رفت مجبور شد برگرده خونه استراحت کنه
نوشتن تو وبلاگی که مال خود آدم نیست خیلی سخته مخصوصا اگه مربوط به مهسا(ادامه الله عمرها و عزتها) باشه و اون ازت بخواد که پست جدید بذاری.حالا من موندم و یک وبلاگی که خودم از خواننده های همیشگی اون بودم. وقتی یکی دو ماه پیش من بیمارستان بودم مهسای مهربون از شما خواست که واسم دعا کنید. حالا مهسا(اعلی الله مقامها) تو خونه تنهاست و به یاد روهایی می افته که سالم و سر حال بود,روزی 9 ساعت کار میکرد,بعد کلاس زبان و کلاسهای دیگه می رفت. واسش دعا کنید.

4 comments:

Anonymous said...

salam be mahsaye azizam va duste khubesh omidvaram hamishe dust bashin
khoda nakone mahsa junam mariz beshe doa mikonam har che zuddtar khub beshe va dobare benevise
movazebe hamdge bashid

Roxana said...

من یه مدتی نبودم.چی شده؟چرا عمل جراحی؟امیدوارم الان مهسا حالش بهتر باشه.و شاد و سرحال به نوشتن وبلاگش ادامه بده

Anonymous said...

salam
tulani shod mahsaye khubam kojaee
halet chetore?
ma negaranet hastim

Anonymous said...

آره خوب یه خبری خودش یا دوست خوبش بده که ما از نگرانی در بیایم.